علوم انسانی دریا
تحلیل تحقیقات استراتژی هم رقابتی با تاکیدی بر صنعت حمل و نقل

مجتبی عباسپور؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ محسن نظری؛ جعفر سیاره

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1401

https://doi.org/10.22113/jmst.2022.325526.2462

چکیده
  تغییر و تحولات فضای کسب و کار منجر به ایجاد الگوی جدیدی از رقابت و همکاری در بازار شده است. رقابت اکثر کشورها در بازار جهانی، منجر به افزایش سرسام آور رقابت در تجارت بین الملل شده است. برای تثبیت نقش اصلی شرکت ها و تامین نیازهای بازار، به حداکثر رساندن سهم بازار و به حداقل رساندن هزینه های جاری، اتخاذ استراتژی هم رقابتی رایج شده است. ...  بیشتر